keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Haasteita

2o2o oli heittäny mulle haasteen ja säännöt ovat seuraavat;

Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseäsi! Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.

1. Teen hyvää ruokaa (tai niin olen ainakin kuullut).

2. Kanssani tulee helposti toimeen.
3. Olen luotettava ystävä.
4. Olen taitava käsistäni.
5. Minulla on hyvä mielikuvitus.
6. Osaan nauraa itselleni.
7. Minulla on kauniin väriset silmät.
8. Olen hyvä sisko.

Aluksi ajattelin että ihan easy juttu, mutta joutui ihan oikeasti miettimään mikä minussa on niin hyvää että se on mainitsemisen arvoista. Pitkän pohdinnan jälkeen tästä selvittiin jotenkuten vähän tökeröillä vastauksilla. Hyviä harjoituksia tällaiset, pistää miettimään mitä itsessään arvostaa ja alkaapahan päivä kivasti kun saa ihan luvan kanssa kehua itteensä. ^^

Haastan leikkiin mukaan  Neron & Margaretan! 


Päivä 11: Kenen blogi inspiroi sinua kaikkein eniten elämäntapamuutoksessasi ja miksi? 

Hmm aika paha aika paha, jos kerta pitää valita vain yksi. Ainakin joku sellainen blogi, johon voin samaistua. Tiedättehän, joku jolla on samanlaisen päämäärä, aloituspaino ja pituus. Tietysti blogaajan pitää osata kirjoittaa myös hyvin ja mielenkiintoisesti että hänen uusimmat päivityksensä jaksaa ja haluaa aina lukea. Suurta plussaa on jos kirjoittaja on niin rohkea, että laittaa kuvia itsestään, edistymisestään. :)

En tässä nyt mainitse mitään lukemaani blogia, koska olisi aivan liian vaikea valita se "parhain" ja motivoivin kaikkien hyvien blogien joukosta mitä luen. Olen tekemässä kuitenkin tällä viikolla "motivaatio postausta" johon laitan mielestäni eniten motivoivia blogeja ja kuvia. :>

-Äs

Ps. Jeii uusia lukijoita!
Pps. Tekstin tuotanto tänään vähän takkuilee, pahoittelut.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos haasteesta ihanainen! ♥ Mä olen ihan varma, että kaikki listaamasi jutut pitävät sun kohdalla paikkaansa! :D Olet rakas. ♥

M

Äs kirjoitti...

Voi kiitos kylläpä lämmitti mieltä. :>